Αναγνώστες

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Happy Hours My LoveLy Home


Η διακόσμηση είναι από τα αρκετά πράγματα που λατρεύω. Οι τομείς όμως που μου αρέσουν (ζωγραφική, μόδα, χειροποίητο κόσμημα, διακόσμηση), εχουν όλοι τους ένα κοινό χαρακτηριστικό: την ΔΗΜιΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ!!! Γιατί τί ειναι ένα σπίτι χωρίς φαντασία και καλή διάθεση για τον "στολισμο" του! Εγώ προσωπικά είμαι πολύ υπερήφανη για το σπιτάκι μου, γιατί παρόλο που είναι μικρούλι και λιγάκι παλιό, το έχω διακοσμήσει έτσι ώστε να αποπνέει ζεστασιά και να προσφέρει παιχνιδιάρικη διάθεση σε όποιον εισέρχετε σαυτό!
Αν και κάθε μήνα σχεδόν κάνω μερικές μικροαλλαγές σε κάποια πράγματα μέσα σαυτό, εδώ θα παραθέσω ιδέες μου που μου άρεσαν ιδιαίτερα:

~Πολύ συχνά σε περιοδικά διακόσμησης
έβλεπα τα κλασσικά κάδρα, να μην κρεμόνται
αλλά να είναι τοποθετημένα πάνω σε βιβλιοθήκες,
 ράφια κτλ. Μια πολύ καλή ιδέα μιάς και δεν χρειάζεται
να γεμίσουμε τους τοίχους με καρφάκια,
όμως θα έχουμε μια καλλιτεχνική πινελιά μεσα στο σπιτι.
H δικιά μου εμπνευση:









~ Μια άλλη φανταστική ιδέα


Οδηγίες εδώ: http://www.design-district.gr/el/do-it-yourself/

 ~ Άλλες Ιδέες ~








2 σχόλια:

Daphnofila art jewelry είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες.Τα χρωματιστά καδράκια πάνω στο ράφι είναι όντως πολύ ωραία ιδέα και κάτι διαφορετικό.Χρειάζεται να κάνουμε αλλαγές στον χώρο που ζούμε τόσες ώρες της ημέρας (να μην πω χρόνια)και μπορούμε χωρίς κόστος,μόνο με την καλλιτεχνική μας πινελιά.Καλό μεσημέρι.

imVaso είπε...

Πολύ σωστα! Δεν χρειαζεται να κανουμε μαγαλες σπαταλες στο να ανανεώσουμε τον χώρο μας Αρκούν μερικές αλλαγες στις θέσεις των πραγμάτων και ισως αν μπορύμε αλλαγές χρώματος σε μερικά αντικειμενα γτ οι παιχνιδιαρικες πινελιές χρώματος μας φτιάξουν τη κεφι:)