Αναγνώστες

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

~ Βραβειάκι Γλυκό ! ! ! ~

Καλή και Ομορφη Μερα!! Σημερα η μέρα ξεκίνησε πολύ όμορφα και συνεχίζει έτσι... και επίσης είδα πως πριν λίγο πήρα το πρωτο βραβειάκι για το blog μου από τη blogoφίλη μου Virginia :) Ι 'll keep thanking you Virginia ~χιχιχι~ γιατί ειμαι πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη!!!
Δείτε ποσο γλυκό ειναι:


 Σύμφωνα με τους κανόνες πρέπει να πω κάποια πράγματα για εμένα, να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις και με την σειρά μου να το δώσω σε 10  άλλα blogs!!
7 πράγματα για μένα:
  1. Λατρεύω τους φίλους μου και την οικογένεια μου αν και μένω μακρυα και δεν τους βλέπω πολύ..Ειναι ότι πιο σημαντικό εχω!
  2. Αμα δεν ήταν απαραίτητες οι βιταμίνες και οι πρωτείνες και τα συναφή θα ζούσα αποκλειστικά τρώγωντας σοκολάτα!
  3. Ταβλι, δροσερό milkshake και ήλιο αυτά μου αρκούν για μια ευχάριστη μέρα!
  4. Λατρεεεεεύω τα Ταξίδια!!!
  5. Θα ήθελα να ζήσω στην στην Θεσσαλονίκη ή σε κάποιο χωριουδάκι της Αγγλίας.
  6. Το ονειρό μου ηταν να ασχοληθώ με την ζωγραφική ή τη φωτογραφία
  7. Πάντα είμαι περίεργη μόλις γνωρίσω ένα ατομο να μάθω και το ζωδιό του. ^_^
                                     Ερωτήσεις - Απαντήσεις: 
1.  Αγαπημένο τραγούδι αυτήν την περίοδο: 
    Το Iris των Goo Goo DooLs
2.  Αγαπημένο επιδόρπιο:
    Οτιδήποτε σοκολατένιο

3. Τι σε εκνευρίζει:
   Η αργοπορία

4. Οταν εισαι εκνευρισμένη:
Σπάω τα δόλια τα πραγματα που θα βρεθούν μπροστά μου

5. Αγαπημένο κατοικίδιο:
  Το χαμστεράκι

6. Ασπρο ή Μαυρο;
  Μαυρο

7. Ο μεγαλύτερός σου φόβος:
   Να μείνω μόνη μου :c

8. Η καθημερινή σου στάση:
   Πολυ δόση τρέλας.. >_<
9. Τι είναι τέλειο:
   Το χαμόγελο πριν κοιμηθούμε που δημιουργείτε απο την σκέψη της ημέρας που μόλις περάσαμε.

10. Ενοχή..
    Που καπνίζω
Τώρα με την σειρά μου θα το δώσω σε 10 blogs που μου αρέσουν πολύ!

Πολλά Φιλάκιααα!!!

9 σχόλια:

Madlen είπε...

Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβειάκι σου
να το χαίρεσαι και σε ευχαριστώ πολύ που
διάλεξες κι εμένα να το δώσεις!!
Με πρόλαβε η Virginia και καλά που έκανε ;)) !!

imVaso είπε...

Σευχαριστώ πολύ Μαντρίνα μου! :)
Πολλά ακόμη βραβειάκια να αποκτείσουν ολα τα όμορφα Blog και πολλες αναρτήσεις με τις δημιουργίες μας!!

Rena είπε...

Πάντα χαίρομαι όταν μου δίνουν ένα βραβείο,σε ευχαριστώ πολύ πολύ,να 'σαι καλά!!!!!

margarita είπε...

Ευχαριστω πολυ πολυ...γλυκο εκ μερους σου να μου χαρισεις αυτο το βραβειακι ...ευχομαι να βρω τον χρονο να το τιμησω με μια αναρτηση!!

Μαρία είπε...

καλημερα..Vaso..να σε καλα που περασες απο το λημερι μου..σ'ευχαριστω..με γεια το βραβειο σου και να γινουν πολλα παρα πολλα..ειμαι πολυ χαρουμενη που θα σαι κοντα μας..καλη συνεχεια σε φιλω..

apinkdreamer είπε...

καλως σε βρηκα κι εγω!!!σε ευχαριστω πολυ πολυ για το βραβειο!!! να εισαι καλα!!!

Handmade by Mika είπε...

Ευχαριστώ Βάσω μου, πάω να το στολίσω στο σπίτι μου με χαρά.

imVaso είπε...

Να στε καλα κορίτσια μου :) Το αξιζαν εξάλλου τα πολύ ομορφα blog σας το βραβειακι και πολλα ακομη!!

Rabea Iatridou είπε...

Γειά σου συντοπίτισα Βάσω!!!
Συγχαρητήρια για το blog σου και για το βραβείο του :)))
Σε ευχαριστώ πολύ και για την επιλογή του "Φτιαγμένο στο χέρι" :)))

Θα ανταποκριθώ σύντομα <3