Αναγνώστες

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Στην ΚΟυζίνα οΛοταχως!

 Καλησπέρα στα όμορφα Κορίτσια!!
Φέτος ανακάλυψα την μεγάλη τρέλα μου για μαγειρική και πειραματισμό στην κουζίνα! Βλέπεται πέρυσι είχα μια μικρη κουζινούλα και ένοιωθα περιορισμένη στις κινήσεις μου οπότε και κατέφευγα συνήθως σε ευκολα γευματα.. Τώρα όμως δεν εχω πια δικαιολογίες, πρέπει να αρχίσω να μαγειρευω σωστα και υγειινα φαγητα!
Σήμερα επειδή ξύπνησα και λίγο αργά αποφάσισα να ετοιμάσω κάτι γρήγορο και που δεν είχα ξαναδοκιμάσει να φτιάξω!
Είχα βγάλει λοιπόν από χτες ενα κομματάκι βακαλάο από την καταψυξη, άναψα τον φούρνο να προθερμαίνεται στους  200 βαθμούς Κελσίου, έπλυνα καλά το ψαράκι μου και το ρυζάκι και τα έβαλα σε μια γυάλινη γαστρούλα με λίγο νεράκι μισό στιμμενο λεμονάκι αλατακι και πιπεράκι. Α και έκοψα λίγη κόκκινη πιπερίτσα και την πρόσθεσα και αυτήν επίσης. Σε μία ακρούλα της γάστρας εβαλα αυτό το εύκολο και γρηγορο αριστουργηματακι γευσης: εκοψα μια κοκκινη πιπερια πανω (όπως την κόβουμε όταν κανουμε γεμιστα) και την γέμισα με φετα τυροκαυτερή λαδάκι αλατάκι και ρίγανη και την έβαλα και αυτή να ψηθεί με τα υπόλοιπα. Μετά από περιπου μισή ωρίτσα με 40 λεπτα ήταν έτοιμα και νοστιμότατα. Τα σερβιρα σε μεγάλο πιατο με κρασάκι να τα συνοδευει και voila!

Υ.Γ. Εμένα μαρέσει το ρυζάκι μου να το συνοδεύει μια σάλτσα που ανακαλύψα ότι ταιριαζει και έχω ξετρελαθεί: η Hellmann's honey&mustard. Ριχνω λίγο στο ρυζάκι και ανακατεύω και αμέσως παίρνει άλλη γευση!

Όπως βλέπεται σχεδόν
 τα καταυρώθφησα με μιας! :Ρ

                                                                                             ΧοΧο See u Soon!

Δεν υπάρχουν σχόλια: