Αναγνώστες

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

LonDon BriDge

Είναι τόσο έντονα χαραγμένο στη μνήμη μου το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό, στο ονειρικό Λονδίνο. Ήταν μια φανταστική εμπειρία και είμαι πολύ περήφανη που το έβαλα το περασμένο χρόνο στις προτεραιοτητές μου, γιατί φέτος χλωμό το βλέπω να καταφέρνω να κάνω άλλο ταξιδάκι, παρόλο που ονειρεύομαι να πάω στην μαγευτική Ρώμη.

Από τα ταξίδια μου κ της εκδρομές μου αρέσει να βγάζω πολλές φωτογραφίες, στην τελική αυτές μενουν, αυτές που συμπληρώνουν τις αναμνήσεις μας. Παρόλα αυτά ομολογώ πως στο Λονδίνο δεν το ευχαριστήθηκα αυτό, δεν έβγαλα δηλαδή αρκετές φωτογραφίες παρόλο που υπήρχαν τόοοοσα πολλά ωραια μέρη και αυτό γιατί είχα - ξέρετε.. :Ρ - το άγχος του πρώτου ταξιδιού πέρα από τα "ελληνικά εδάφη".


Μακάρι να μου δωθεί ξανά η ευκαιρία, καθώς και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, να ξαναεπισκευτώ το Λονδίνο καθώς και την Σκοτία η οποία πιστεύω θα είναι υπέροχα, γιατί πραγματικά δεν προλαβαίνεις να "δεις" το Λονδίνο ούτε μέσα στις τέσσερις μέρες που είχα στη διάθεση μου εγώ."Κάθε δρόμος, κάθε κτίριο έχει την δικιά του μικρή ή μεγάλη ιστορία!" μας είχε πει η ξεναγός μας. Και όντως είχε δίκαιο...



                                        



                                                                                 Βάλτε τα ταξίδια στις προτεραιότητές σας!!!

4 σχόλια:

DaNaH είπε...

Σου εύχομαι να κάνεις όσα περισσότερα ταξίδια μπορείς! Πραγματικά δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα από το να ταξιδεύσεις, να γνωρίζεις νέους κόσμους, εντυπωσιακά αξιοθέατα, αξιόλογα μουσεία και μνημεία! :)

imVaso είπε...

:) Ευχαριστώ Δανάη μου. Πραγματικα ήταν πολύ όμορφη εμπειρία!
Μακάρι όλος ο κόσμος να τα καταφέρει να κάνει τουλάχιστον ένα ταξιδάκι στο εξωτέρικο, γιατί τώρα με τη δυσκολία στα οικονομικά που έχουμε δεν το έχουμε στις προτεραιότητες μας. Όμως μπορούμε εξίσου να κάνουμε μικρές εκδρομές σε διάφορες πόλης της όμορφης Ελλαδίτσας μας!

Mania είπε...

Βάσω καλώς σε βρήκα!! Εχω πάει 5 φορές στο Λονδίνο και ακόμα δεν το εχω χορτάσει!! Φιλάκια!! Θα τα λέμε!!

imVaso είπε...

Καλως ηρθες!! :D Χαχχαχα θα πω απλα πως σε καταλαβαινω απόλυτα, τα υπολοιπα λογια μου ειναι περιττα ;)