Αναγνώστες

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Red FeVer


Αυτή την περίοδο έχω φάει ένα ... μικρό κόλλημα με το κόκκινο χρώμα! όπου υπάρχει αυτό το χρώμα μου τραβάει το βλέμμα και δεν υπάρχει μέρα που να έχει περάσει χωρίς να έχω βάλει πάνω μου μια κόκκινη πινελιά τους τελευταίους δύο μήνες, έστω και αν αυτό είναι μονάχα το κατακόκκινο ρολογάκι μου. :Ρ Αγόρασα μάλιστα και τώρα με τις εκπτώσεις μια καρό κόκκινη-μαύρη ζακέτα και με συνοδεύει καθημερινά κάτω από το μπουφάν μου αυτές τις μέρες που κάνει αρκετό κρύο προσφέροντας μου λίγη παραπάνω ζεστασιά, καθώς και χρώμα στις εμφανίσεις μου! Τα κόκκινα παντελόνια ταιριάζουν υπέροχα με απλά T-shirts με έξυπνα λογότυπα καθώς και με μαύρες ή άσπρες πιο βραδυνές μπλουζίτσες. Έγώ μάλιστα το τόλμησα και το συνδίασα με μπλε-ελεκτρίκ γόβες και το αποτέλεσμα ήταν μπορώ να πώ πολύ καλο! :)




Επίσης μου τραβάν πολύ την προσοχή οι άντρες που τολμούν να προσθέσουν στην γκαρνταρόμπα τους και στις καθημερινές τους ενδυματολογικές επιλογές κομμάτια έντονων χρωμάτων και ιδιαιαιαίτερα πινελιές κόκκινου χρώματος, πέρα δηλαδή από τα κλασσικά μαύρους-ασπρους-μπλε συνδιασμους. Ειδικά αυτό το χρώμα στα παπούτσια το θεωρώ ακαταμάχητο! Φυσικά πρέπει να προσέξουν τα υπόλοιπα ρούχα τους να είναι σε ουδέτερους τόνους, έτσι ώστε να αποφύγουν ένα κραυγαλέο αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: