Αναγνώστες

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Το σύμβολο Της Απόλυτης Θηλυκότητας

Σήμερα θα παραδοθώ σε μια βόλτα στα μαγαζιά. Πιστεύω είναι μια καλή περίοδος, μιας και φτάνουμε στο τέλος σιγα σιγά των εκπτωσεων (σνιρφ) και θα έχουν κατεβάσει αρκετά τις τιμές τα μαγαζια :) Έχω μεγάλη λατρεία για τα παπούτσια (ίσως και αρρώστια θα μπορούσε κανείς να το χαρακτηρίσει) Έχω πολύ περίεργο γούστο για να βρω να αγοράσω ένα ζευγάρι παπούτσια πρέπει να είναι όπως το έχω φανταστει ακριβώς :Ρ πραγμα λιγάκι δύσκολο μιας και οι σχεδιαστές δεν είναι μέσα στο μυαλό μου. Όμως άμα βρω ένα σχέδιο να μου "γυαλίσει" δεν μπορώ να αντισταθώ από το να ταποκτήσω και ας έχω και ήδη άλλο ζευγάρι παρόμοιου τύπου. Αφήστε που τα περισσότερα ζευγάρια μου μοιάζουν (έχω δύο ζευγη ankie boots, ευτυχώς διαφορετικού χρώματος, παρόμοιες μπότες επίσης ευτυχώς διαφορετικου χρωματος) Πως μπορεί κανεις, βασικά καλύτερα να το διορθώσω: πως μπορεί λοιπόν κάποια από μας να αντισταθεί στην θέα ενός ζευγαριού υπέροχων θεσπέσιων γοβών σε απίστευτη τιμή? Ηδού η απορία :)
Ας χαζέψουμε μερικά υπέροχα κομμάτια/ αριστουργήματα(!) :


 1ο ΟΙ απόλυτες γόβες του christian louboutin με το χαρακτηριστικό κόκκινο πάτο:
Τα λατρεύω:
http://www.polyvore.com/top_ten_shoes_2009/set?id=12208914
Απλές ευκολοφόρετες και σε πολύ ωραίο χρώμα:

Δεν υπάρχουν σχόλια: